زرافشانی: مردم به شورای کرمانشاه بی اعتماد شده اند
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرنگار مهر، سریال ناکامی های انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه هفته گذشته با پس از به وجود آمدن حاشیه های زیاد با انتخاب سالار احمد زاده به عنوان رئیس شورا به پایان رسید اما ظاهرا قرار نیست حرف و حدیث ها تمام شود.

یکی از جلسه های نیمه تمام انتخاب هیئت رئیسه با جنجال زیادی همراه بود که طی آن خسرو زرافشانی رئیس سابق شورای شهر کرمانشاه به شکلی بی پرده از وجود برخی تخلقات اقتصادی در شورای شهر خبر داد و موجب بروز واکنش های متعددی شد.

کشمکش های میان طیف اقلیت و اکثریت شورای شهر در سومین جلسه انتخاب هیئت رئیسه از آنجا آغاز شد که یکی از اعضا ( مازیار رضایی) با اعتراض به عملکرد هیئت رئیسه شورای شهر آنها را به دلیل سیاسی کاری و عدم رویکر تخصصی به مدیریت شورا مورد انتقاد قرار داد. موضوعی که واکنش رئیس سابق شورا را به دنبال داشت.

رئیس سابق شورای شهر کرمانشاه در اظهاراتی بی سابقه در آن جلسه اظهار داشت: "شما در دوره گذشته به شهرداری رفته و درها را هم بسته بودید و آن مشکلات ماده ۱۰۰ را پیش آوردید. ساخت های خصوصی خودتان را انجام دادید و آن ۱۲ میلیارد تومان و ۱ میلیارد تومان ها پیش آمد. یک سال است که خون جگر خورده ام و چیزی نگفته ام".

خسرو زرافشانی که به قول خودش پس از یکسال خون دل سخن می گفت، خطاب به مازیار رضایی که ریاست کمیسیون محیط زیست را بر عهده داشته است ادامه داد: "پارک امام علی(ع) جاده سنندج که ۲۰۰ میلیون هزینه داشت اما ۵ میلیون در آن هزینه شده بود".

این سخنان جنجالی خسرو زر افشانی گرچه در آن روزها به درخواست فرماندار کرمانشاه توسط خبرگزاری ها رسانه ای نشد اما یکی از پایگاه های خبری مشروح آن را منتشر کرد و همین باعث شد که تعدادی زیادی از رسانه ها به تبع آن خواستار رسیدگی به گفته های خسرو زرافشانی باشد.

اما این پایان ماجرا نبود، پس از نیمه تمام ماندن یک جلسه بعد، بالاخره در پنجمین جلسه تکلیف هیئت رئیسه جدید مشخص شد اما رئیس سابق شورای شهر وعده کرد که با مردم سخن خواهد گفت.

وعده ای که خسرو زرافشانی در شامگاه پنجشنبه آن را عملی کرد اما چندان سخنانش تند و آتشین مثل روز انتخابات هیئت رئیسه نبود. گرچه بازهم صراحت در حرف های او وجود داشت و احتمالا تیتر نشریات هفته آینده را به خود اختصاص خواهد داد.

برگزاری نشست خبری رئیس سابق شورا بعد از انتخاب هیئت رئیسه جدید

خسرو زرافشانی در این نشست ابتدا گزارشی از عملکرد هیئت رئیسه سابق را ارائه داد و گفت: متاسفانه نگاه برخی مدیران به مردم قیم مآبانه است در حالی که نظام ما از آن مردم است و در آن مردم کدخدا هستند و مسئولین خدمتگزار.

وی با اشاره به برخی خدمات شورای شهر کرمانشاه در سال نخست و دوره هیئت رئیسه سابق اظهار داشت: پیگیری های دوراندیشانه شورا برای جلوگیری از قطعی آب و برق، فراهم شدن مقدمات اصلی خروج مشاغل مزاحم به خارج از شهر، ترمیم آسفالتهای معابر و ایجاد یک مشارکت جهادی بین دستگاه های خدماتی برای ایجاد عمران، ایجاد مرکز بازیافت نخاله های ساختمانی برای اولین بار، ایجاد آرشیو مجازی دارایی های شهرداری و ایجاد سیستم الکترونیکی پایایش خیابانهای شهر با دوربین های آنلاین را از دستاورد های دوره مدیریتی گذشته شورای شهر کرمانشاه عنوان کرد.

زرافشانی اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم شورای شهر در چهارمین دوره تا به این لحطه ایجاد حرکت در پروژه های نیمه تمام مثل مجتمع تجاری فیروزه بود که اکنون به مرز پایان رسیده است.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر کرمانشاه افزود: تبدلی وضعیت پروژه منوریل به ال آر تی نیز از جمله توجه به پروژه های نیمه تمام بود.

وی توجه ویژه به معیشت نیروهای کارگری و خدوم شهرداری را از جمله دیگر اقدامات شورای شهر در سال آغازین دوره چهارم عنوان کرد و گفت: توجه ویژه شورای شهر به فضاهای سبز باعث شد که چند پارک جدید به شهر اضافه شود.

این عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه ادامه داد: توجه ویژه سورا به اقدامات فرهنگی با احداث چندین فرهنگ سرا در حالی بود که تا پیش از آن فرهنگسرایی در کلان شهر کرمانشاه وجود نداشت.

وی تصریح کرد: توجه ویژه به رفع معضل ترافیک از جمله موضوعاتی بود که به ایجار شریان های جدید حرکتی از شرق به غرب کرمانشاه منجر شده است.

ادامه اظهارات جنجالی رئیس سابق شورا در نشست خبری

به گزارش خبرنگار مهر،  اظهارات جنجالی روز های اخیر رئیس سابق شورای شهر کرمانشاه در این جلسه نیز ادامه داشت و با انتقاد از عملکرد طیف اقلیت شورای شهر اظهار داشت: با خصوصیاتی که از رئیس جدید شورای شهر می دانم و اقدامات غیر جناحی او و البته اختیارات محدود رئیس شورا باید گفت که این تغییر و تحولات چندان برای اقلیت شورا مفید نخواهد بود.

خسرو زر افشانی گفت: طیف اقلیت با ارتباط گیری زیاد با آقای احمد زاده که از اکثریت شورا بود باعث شد وی با نزدیک شدن به آنها به عنوان رئیس شورا انتخاب شود.

وی با انتقاد از عملکر طیف اقلیت شورا گفت: رفتارهایی مشابه در دوره های قبل حتی به انحلال شورا منجر شد که در اثر آن بسیاری از فرصت ها برای توسعه کرمانشاه از دست رفت.

زرافشانی خاطرنشان کرد: از قبل اعلام کرده بودم که تمایلی برای ریاست شورا ندارم اما با این وجود اکثریت موافق ریاست آقای جواد جعفری بودند که متاسفانه در جلسات شبانه و در خانه باغ ها معادلات عوض شد.

وی تلاشهایش برای رونمایی از تخلفات برخی از اعضا را عامل دور ماندنش از ریاست مجدد بر شورا عنوان کرد.

مردم به شورا بی اعتماد شده اند

عضو شورای شهر کرمانشاه تصریح کرد:برخی عملکردها باعث بی اعتماد شدن مردم به شورای شهر شده است که باید با تمام وجود برای برطرف کردن آن فکری کرد.

رئیس سابق شورای شهر کرمانشاه با انتقاد از شیوه عملکر شهردار کرمانشاه گفت: اگز تشخیص هایی که شهردار داد، نشانه رویی هایی که او کرد نمی ترسید و شلیک هم می کرد الان اوضاع دیگری را شاهد بودیم.

زرافشانی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: عملکرد خودم در شورا را بیست ارزیابی می کنم چون همه خروجی های ما در شرایط کارشکنی ها رقم خورد.

به گزارش مهر سخنان رئیس سابق شورای اسلامی شهر کرمانشاه در حالی مطرح می شود که رسیدگی به این اظهارت از ضرورت های اولیه برای رفع مشکلات شورای شهر کرمانشاه است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com